Wednesday 18 November 2020

Kako me je korona resetovala?

Verujem da će većini ovakav naslov u najmanju ruku čudno zazvučati, s obzirom na globalnu pandemiju i sve što je sa njom došlo. Ipak, kako na nešto gledamo do nas je i naše percepcije, pa tako i kod mene, pojava korone mi je ove godine donela mnogo toga dobrog, lepog... 

"Kada ti život da limun, ti napravi limunadu!" :) Čak i kada su spoljne okolnosti naizgled negativne, možda nas baš takve smeste u neke drugačije okvire u kojima se neke nove ideje realizuju, novi ljudi pojave, neke nove, neočekivane stvari dogode...   

 

U godini "korone"...

upoznala sam divne ljude koji:  

  • su iskreni zaljubljenici u prirodu 
  • uživaju u njenim blagodetima na različite načine, i istinski je poštuju 
  • dele mišljenje koliko smo zapravo sitni naspram njenog veličanstva Pirirode 
  • u godini u kojoj nam se „socijalna distanca“ nametala, pokazali da kada postoji volja i želja, sve se može prevazići i drugačijim okolnostima prilagoditi, a ipak ne izgubiti povezanost... 
  • mogu da se okupe oko jedne ideje i sa ljubavlju, entuzijazmom i snagom volje realizuju je, čak i kada spoljne okolnosti deluju tako da je to nemoguće 
  • nesebično žele svoje iskustvo i znanje da podele sa drugima i pomognu im da otkriju svoje potencijale
  •  i kada je teško, ne zaborave da budu solidarni i humani.
  
  • Sklonila me je iz smoga i dala mojim plućima mnogo više čistog vazduha.
  • Obišla sam više planina i planinskih vrhova ove 2020-te nego što sam u prethodnih pet godina
  •  Omogućila mi da san iz detinjstva postane realnost – prošla deo osnovne alipinističe obuke i zaokružila godinu sa pređenih 14 smerova! :)
  • Uz nesebičnu pomoć prijatelja, tekstovi za blog dobili su konačno svoju formu i „mesto“.
  • Svoj jubilarni i rodjendane najbližih proslavili u divnoj atmosferi
  • Kada sam kao posledicu virusa izgubila čulo mirisa na nekoliko dana, podsetila se koliko svakog dana treba da budemo zahvalni na svemu što imamo i na to      
       „How fragile we are“...

 

 

Snežana Stevanović
 

2 comments:

  1. Snezo, tako divno pisete...
    Nocas cu da citam Vase redove, dok ne utonem u san.
    Hvala, od srca. Olja

    ReplyDelete
  2. Hvala Vam Olja na komplimentu. Nadam se da ćemo razmeniti još koju reč i ubuduće:)

    ReplyDelete